corona1 corona1
Hallo gemeenteleden

Hierbij opnieuw een brief van Ds. W. Beekman met adviezen ten aanzien van kerkdiensten, rouw en trouw.
De kerkenraad heeft besloten om naast 15-22 en 29 maart ook de dienst van 5 april te laten vervallen.

Het kan zijn dat tijdens de paascyclus er ook geen diensten zijn maar daarover binnenkort meer……………

Het wordt ten stelligste afgeraden elkaar op te zoeken, diegenen die in de zorg werken hebben de verantwoording het contact minimaal te houden om het virus niet over te dragen richting zieken kwetsbaren in de samenleving.
Maar….laten we elkaar niet uit het oog verliezen en zoek telefonisch contact, indien nodig.
Zelf merk ik dat de watsapp niet stil staat en er telefonisch veel mogelijk is…….

Donderdag 19 maart staat een gebed beschreven waarvan de 1e regels zeggen:
O God, kom ons te hulp in de mist van ons bestaan.
In deze periode veelzeggend……..

Ik heb niet alle mails in mijn bezit vandaar mijn vraag, nogmaals:  zegt het voort!!

Freonlijke groet, Ellie van Akker
Scriba/preekvoorziener