Protestantske Tsjerke Noardburgum

Nieuwe wijkindeling Nieuwe wijkindeling
Pastorale wijkindeling
De pastorale wijkindeling van onze gemeente is over 4 secties verdeeld, elke sectie met een eigen ouderling.
Sectie 1: ouderling: Ellie van Akker-Kempenaar
Bossingel, Looxmaweg, Oude Commissieweg, Rijksstraatweg (ook gemeenteleden van ons die in Hurdegaryp wonen), Stateheide, Swarte Mar, Terluins laantje, Dolter Ypeylaan, Burgum de Zomerweg.

Sectie 2: ouderling Meinie Reen- Tolma
Abe Brouwerpaed, Johannes Kuiperweg, Kûkhernewei, Marijkepaed, Smidspaed, Tsjerkepaed, Du Tourslaan, Westersingel, Zevenhuisterweg (even nummers)

Sectie 3: ouderling Annie van der Kooi-Meetsma
Reiddekkerstrjitte, Veldmansweg, Sape de Vriesstrjitte, Woudweg, De Zwette, Zevenhuisterweg (oneven nummers)